ceturtdiena, 2014. gada 22. maijs

Pašiedeguma losjons Dove Summer Glow

Jāsaka godīgi, paštonējošie krēmi mani vienmēr ir biedējuši, jo, cik ir mēģināts, tad vienmēr galarezultātā es izskatījos pēc pleķaina burkāna. Šobrīd, kad man ir liegta iespēja uz laiku apmeklēt solāriju, sapratu, ka neesmu gatava pavasari sagaidīt bāla kā papīrs. Vienīgais risinājums ko redzēju, bija ņemt talkā kādu no paštonējošiem krēmiem.
Izvēle nosvērās par labu Dove Summer Glow.

Kāpēc tieši šim no visa piedāvājuma klāsta? Produkta aprakstā teikts, ka tas ir barojošs losjons ādai ar vieglu paštonējošo efektu, pakāpeniski pastiprinot tās dabisko toni. Nolēmu, ka tātad, vismaz no vienas reizes nekādi pleķi nebūs, ja jau tā primārā funkcija ir ķermeņa ādas barošana un iedeguma efekts tiek radīts pakāpeniski.
Piedāvājumā ir losjons ar spīdumiņiem un bez. Sākotnēji nevarēju izlemt, gribu es spīdēt, vai nē. Nosvēros par labu spīdēšanai, cerībā, ka neizskatīšos pēc Ziemassvētku eglītes.
Pirmais, kas mani pārsteidza atverot iepakojumu, tā bija produkta smarža. Likās, nu nevar būt, ka paštonējošais krēms var smaržot pēc kaut kā tik svaiga! Velti gan sacerējos...Smarža ir mānīga, bet par to pēc tam..
Pirms paštonējošā krēma lietošanas ir svarīgi kārtīgi noskrubēt savu ādu. Es to darīju ar kafijas biezumiem. Krēma ieziešanu sāku no kājām un uz augšu. Iesaku īpaši rūpīgi izsmērēt vietas ap kāju potītēm un, protams, arī seju, it sevišķi ap mutes un uzacu līniju. Jā, starp citu- kaut arī losjons ir domāts ķermenim, tomēr mana seja to labi pieņem un vismaz pašreiz neniķojas. 
Pēc krēma iesmērēšanas ir svarīgi pagaidīt, lai tas iesūcas ādā un tikai tad vilkt drēbes. Es pagaidīju aptuveni piecas minūtes. 
Krēms ir ļoti lipīgs un jāatzīst, ka lipīguma sajūta saglabājas vēl nākamajā rītā (es smērējos uz nakti), bet pēc dušas, protams, viss ir labi. Arī mirdzumiņi pēc dušas tiek noskaloti, kaut gan jāsaka, ka man tie patīk un nemaz nenožēloju, ka nopirku losjonu ar tiem. Tie ir pamanāmi, ja ieskatās, nav pārāk uzkrītoši- tāds viegls mirdzumiņš. 
Un tagad par galveno! 
Rezultāts: Jau pēc pirmās reizes es pamanīju, ka ādai ir skaistāks tonis. No malas gan, visticamāk, tas uzreiz nebija pamanāms, bet es uzreiz redzēju atšķirību. Jau pēc otrās lietošanas reizes, āda vairs nebija bāla, bet ieguva patīkamu toni. Galvenais, ka nesitās cauri oranžums, no kā es tā baidījos. Es lietoju katru otro dienu un mana āda ir vieglā iedeguma tonī. Bet pilnīgi noteikti nav pamanāms tas, ka es būtu ar pašiedeguma līdzekli smērējusies (citiem krēmiem nodod oranžīgais tonis). Man vispār šķiet, ka šo līdzekli nav iespējams uzklāt par daudz, jo, kā jau minēju, tā galvenā funkcija ir ķermeņa losjons, kas bonusā dod patīkamu ādas toni. Vēl nepieminēju svarīgu lietu- no tā nerodas pleķi. Protams, viss ir atkarīgs arī no uzklāšanas, bet citiem krēmiem pleķi sāk parādīties, kad tas sāk mazgāties nost. Šim krēmam tā nav. Ā, un vēl nepabeidzu stāstīt par tā mānīgo smaržu- kā jau teicu, sākumā tā liekas atsvaidzinoša un patīkama, bet pēc pāris stundām parādās klasiskais pašiedeguma krēmu aromāts, tiesa gan, ne tik stiprs kā dažiem citiem. Ir izturams :)
Kopumā varu teikt, ka šis ir labs līdzeklis, kā padarīt veselīgāku ādas toni, ja negribas vai, kā tas ir manā gadījumā nevar, aiziet uz solāriju un sagatavot savu ādu vasarai. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru