pirmdiena, 2014. gada 12. maijs

Max Factor Ageless Elixir 2 in 1

Max factor tonālais krēms Ageless Elixir 2 in 1 apvieno sevī gan tonālo krēmu, gan serumu, turklāt satur SFP 15. Krēms ne tikai paredzēts, lai nomaskētu nepilnības un padarītu sejas ādas toni vienmērīgu, bet arī cīnītos pret grumbiņām ar tā sastāvā esošā seruma palīdzību. Manuprāt, serums ir patīkams bonuss tonālā krēma sastāvā.

Tonālā krēma konsistence, uzsmērējot uz rokas, šķiet tāda pati, kā visiem citiem tonālajiem, tā teikt- vidēja biezuma tonālais krēms. Man ir tonis Nr.80-Bronze. 

Domas par krēma konsistenci mainās, kad serums tiek klāts uz sejas- pārsteidzoši gluda sajūta un uzreiz jūtams, ka tas nav vien pliks tonālais krēms- ir jūtama seruma klātbūtne. Krēms ir viegli izsmērējams un patīkami tas, ka tas nav pārlieku eļļains, tādējādi tas būs patīkams arī taukainai ādai. Tāpat jāpiemin, ka atšķirībā no citiem tonālajiem krēmiem, šis neizceļ ādas sausos pleķīšus. 
Sedzamība šim tonālajam krēmam ir vidēja, ja grib full coverage, tad šis nebūs īstais krēms. Efekts uz sejas ir dabisks, pilnīgi noteikti nav maskas efekta. Labs ikdienas tonālais krēms, kas nomaskē sīkas nepilnības, mitrina ādu, kā arī aizsargā no saules, kas nav mazsvarīgi. Tāpat mani novērojumi liecina, ka šis krēms neaizsprosto poras. Ja šim krēmam būtu lielāka sedzamība, tad es teiktu, ka esmu atradusi savu ideālo tonālo krēmu, jo mana āda ļoti labi sadzīvo ar šo produktu un varu pilnīgi droši teikt, ka, kopš lietoju šo tonālo krēmu, mans ādas stāvoklis ir uzlabojies. Par grumbiņu samazināšanos gan nemācēšu teikt, jo tās man vēl nav tik pamanāmas. 




Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru