ceturtdiena, 2014. gada 8. maijs

Rimmel "Lasting Finish" vaigu sārtums

Esmu liela vaigu sārtumu cienītāja, jo tieši vaigu sārtums ir vislabākais palīgs sejas ādas atsvaidzināšanā, it sevišķi brīžos, kad to vēl nav skāruši saules stari vai arī tā izskatās nogurusi. Šoreiz par Rimmel "Lasting Finish" vaigu sārtumu. Man ir tonis Nr.190 "Coral".

Kā jau tas ir ar visiem vaigu sārtumiem, arī šo lietojot ir jāuzmanās ar to, lai efekts nepārvēršas par defektu. Pareizi uzklājot, tonis patiešām sniedz dabiski sārtu vaigu efektu un patīkami atsvaidzina sejas ādu. Sārtumam ir minimāls spīdums- tikai tik daudz, lai sejas ādu padarītu starojošāku.
Produktam nāk klāt arī otiņa, bet ar šo otu ir jāuzmanās, lai klājums nesanāk pleķains. Man sanāca, tādēļ ottreiz šo otu es neizmantoju, paliku pie pārbaudītām vērtībām- savas lielās otas, ar kuru produkts uzklājās nevainojami.
Lūk, šāda otiņa nāk komplektā:

Šādi produkts izskatās uz manas sejas:
Droši varu teikt, ka šis vaigu sārtums ir mans pašreizējais favorīts no visiem vaigu sārtumiem, kas man ir. Tomēr ideālā vaigu sārtuma meklējumos esmu joprojām...sāku domāt, vai tāds vispār eksistē :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru