otrdiena, 2014. gada 6. maijs

Pabeigts maijā

Garnier Fructis šampūns "Pure Shine"- šo šampūnu es nopirku tādēļ, ka man mājās ir diezgan ciets ūdens un šis šampūns sola neitralizēt cieta ūdens iedarbību uz matiem. Jāatzīst, ka mati pēc tā lietošanas kļuva mīkstāki un spīdīgāki, tomēr, kā ikdienas šampūnu es to izvairos lietot, jo aprakstā ir minēts, ka tas dziļi attīra matus, līdz ar ko ikdienai tas varētu būt pārāk agresīvs. Tomēr, kā dziļi attīrošais šampūns, ko lietot ik pa laikam, man patika. 
Swarzskopf Gliss Kur Hair repair Ultimate volume- izsmidzināmais leave-in kondicionieris. Sākumā nesapratu, kādēļ mani mati kļūst arvien sausāki, līdz iedomājos palasīt šī kondicioniera sastāvu. Protams- sastāvā ir alkohols! To es nesaprotu, kādēļ bojātiem matiem paredzētā līdzeklī sastāvā ir jāliek alkohols, kurš vēl vairāk sausina matus. Izpētīju citus šīs pašas firmas izsmidzināmos kondicionierus un secināju, ka tiem sastāvā alkohols nav, tā kā pārējos droši var lietot.
Rokolor tonējošais šampūns ar laminēšanas efektu tonis Nr.4.4.- nezinu, kas man bija uznācis, ka savos matos, kurus krāsoju tikai ar hennu un basmu, izdomāju ielikt tonējošo šampūnu. Šis tonētājs likās piemērots manam eksperimentam, jo solīja ne tikai notonēt matus, bet arī veidot plānu kārtu uz tiem, tādējādi noturot matā uzturvielas un aizsargā to no bojājumiem. No šīs aizsargkārtas es kādas divas nedēļas nevarēju tikt vaļā, man bija sajūta, ka mati ir pieblīvēti ar kaut kādu plastmasu :( Tonis arī iznāca pārāk sarkanīgs, labi, ka izmazgājās pēc pāris reizēm. 
Oriflame "Fruit Cocktail" dušas želeja- dušas želeja kā jau dušas želeja, mazgāšanas funkciju veica normāli, bet smarža gan man likās reti riebīga- pēc sarūgušām ogām.
L'oreal Elvital Volume Collagene šampūns- nekas īpašs, solīto apjomu noteikti nedeva. Pluss ir tas, ka šampūns nesatur silikonu.
Isana Hand Creame- lietoju vienmēr tikai Isana roku krēmus, mana roku āda ir ļoti cimperlīga un vislabāk jūtas tieši ar šiem krēmiem.
Keune Curl Cream- Ik pa laikam iegādājos kādu līdzekli, kas manas lokas padarītu vēl skaistākas un vienmēr sanāk vilties. Arī šoreiz. Nu nepatīk man just, ka matos kaut kas ir iesmērēts!
Lancome La vie est belle- pasakainas smaržas- elegantas, sievišķīgas, valdzinošas. Saņēmu ļoti daudz komplimentus par tām. Šīs ir smaržas pie kurām noteikti gribēšu kādreiz atgriezties.
Clarins "Prodige" Lip Gloss- Patīkams uz lūpām, bet galvenais- smaržīgs un garšīgs pēc ogām :)
L'Oreal Glam Bronze- ļoti patīk, lietoju to kā vaigu sārtumu. Mīnuss ir tas, ka ātri vien pēc nopirkšanas, salūza tā iepakojums un man tā notiek ar lielāko daļu Loreal pūderu iepakojumu.
Loreal "True Match" kompaktais pūderis- pūderis, kas pielāgojas ādas krāsai un struktūrai. Šis man patika. Nav ļoti sedzošs, bet labi matē un uz ādas nav pamanāms. Arī šis iepakojums man ātri vien saplīsa.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru