pirmdiena, 2014. gada 5. maijs

"Attirance" ķermeņa jogurts

Pavisam nesen dāvanā saņēmu firmas "Attirance" ķermeņa jogurtu. Jāatzīst, ka par šādu kosmētikas firmu es dzirdēju pirmo reizi. Nu es varu pateikt, ka šajā produktā esmu iemīlējusies. :)
Man ir ķermeņa jogurts ar vīnogu aromātu. Krēma aprakstā ir minēts, ka krēms ātri iesūcas ādā, kopj to, mitrina, baro un atjauno ādu. Tā kļūst starojoša un tvirta. Gaisīgais ķermeņa jogurts ne tikai aromatizē, bet arī rūpējas par sausas un saulē sakairinātas ādas atsvaidzināšanu. Sastāvā esošā vīnogu kauliņu eļļa nomierina, mitrina un aizsargā, atjauno elastīgumu. Avokado eļļa palīdz atjaunot ādai tās dabisko mitruma līmeni, mazina pigmentācijas plankumus, atsvaidzina nogurušu un nespodru ādu.


Jāatzīst, ka, pirms es izlasīju, ka ķermeņa jogurts ir vīnogu, biju pilnīgi pārliecināta, ka lietoju krēmu ar zemeņu aromātu, jo tā fantastiskā smarža man uzreiz lika atcerēties vasaras zemeņu laiku. Visvairāk man krēmā patīk tas, ka smarža nav ķīmiska, bet gan ļoti dabiska. Patiešām ir sajūta, ka smaržoju pēc īstām zemenēm, jo smarža nav uzbāzīga. Tajā pašā laikā tā ir noturīga, vēl labu laiku pēc iziešanās ar krēmu, sajūtu patīkamu ādas smaržu. 
Krēms patīkami un viegli klājas, nav ne pārāk ūdeņains, ne taukains. Āda uzreiz kļūst maiga un rodas sajūta, ka tiek mitrināta. Turklāt, pateicoties krēma konsistencei, pietiek ar mazu daudzumu, lai ieziestu visu ķermeni.
Krēma sastāvs:

Tiešām man ir prieks, ka tiku pie šādas dāvanas, iesaku ikvienam, kas grib sajusties kā ogu dārzā vasaras vidū ;)





Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru