trešdiena, 2014. gada 18. jūnijs

Franču manikīrs ar "Flormar"

Manuprāt franču manikīrs, tāpat kā sarkani nagi ir klasiska vērtība. Franču manikīrs man patīk tādēļ, ka to var pieskaņot pie jebkura tēla- vai tas būtu lietišķs, sievišķīgs vai sportisks. Tas piestāv visam. 
Prasti es franču manikīram nagu lakas pirku pa daļām, bet šoreiz nolēmu iegādāties jau gatavu komplektu. Tas ir firmas Flormar franču manikīra komplekts:

Komplekts sastāv no trīs toņu nagu lakām- baltas, caurspīdīgas un nude toņa krāsas nagu lakas. Pirmo ir paredzēts klāt balto, pēc tam vidēji sedzošo un, visbeidzot- caurspīdīgi. 

Komplektā nāk līdzi vēl šādas te uzlīmītes, kuras ir domātas kā palīgs, lai uzvilktu precīzu balto līniju uz naga gala:
Es šīs uzlīmes neizmantoju, jo vienreiz ir mēģināts un rezultātā bija vēl sliktāk- plēšot tās nost, sabojāju arī balto līniju. Es labāk trenēju roku un lakoju bez šo uzlīmju palīdzības. 
Rezultāts man sanāca šāds:

Patika nagu pamattonis un viss kopumā- tāds kārtīgs franču manikīrs- tiešām smuki. Žēl tikai, ka noturība nav tā labākā- jau otrā dienā laka sāk atkāpties no nagu galiņiem. To gan no malas nevar pamanīt, tā kā otro dienu nostaigāt vēl var, bet trešajā dienā, diemžēl, viss jau ir jāņem nost. 


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru