sestdiena, 2014. gada 3. maijs

Garnier Fructis Spil-ends bandage serum

Ņemot vērā labās atsauksmes par šo serumu, arī es nolēmu to iegādāties. Man, kā garu matu īpašniecei vienmēr bijis aktuāls jautājums par to, kā matu galus saglabāt dzīvīgus. Neskatoties uz to, ka matus krāsoju tikai ar hennu un basmu, kas tos nebojā, gali tik un tā laika gaitā kļūst sausāki. 
Ražotājs sola, ka ar Keraphyll formulu un amala augu eļļu bagātinātais sastāvs atjauno matus no iekšpuses un cieši noslēdz plaisas bojātos matos. Serums pārvērš matu galus veselīga izskata matos. Tas salīmē mata šķiedras kopā, atjauno mirdzumu un mati ir vienmērīgi gludi no saknēm līdz galiem.


Lietojot šo serumu, es nevarētu teikt, ka maniem matiem būtu kāds tūlītējs, būtisks uzlabojums, bet īsto rezultātu es vēl gaidu, jo produktu lietoju tikai kādus 2 mēnešus. Uzreiz varu pateikt, ka nevar cerēt, ka serums salīmēs jau sašķeltus matu galus, tādiem līdzēs tikai šķēres. Manuprāt, šis līdzeklis var kalpot tikai kā profilakses līdzeklis pret matu galu šķelšanos.
Serumam ir ļoti patīkams augļu aromāts. Vislielāko plusu es lieku par seruma konsistenci, jo tas ne pavisam nav eļļains un pēc ielikšanas matos, tas ļoti ātri uzsūcas tajos. Mati kļūst gludāki, līdzeklis labi noņem pūkainumu. 

Kopumā jāsaka, ka es biju gaidījusi vairāk no šī līdzekļa, ņemot vērā visapkārt dzirdētās labās atsauksmes, bet, kā jau minēju, īsto rezultātu es vēl gaidu un iespējams, ka ilgtermiņā lietojot būs kādi būtiskāki uzlabojumi. 



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru