otrdiena, 2014. gada 3. jūnijs

Macadamia Oil

Šodien vēlos pastāstīt par diviem produktiem no Macadamia Oil. 
Sākšu ar Macadamia Natural Oil Reviving Curl Cream- atjaunojošs krēms sprogām.

Tā kā man ir dabīgi lokaini mati, tad dažkārt meklēju līdzekļus, kas manas lokas padarītu vēl atsperīgākas un skaistākas, bet noteikti ne cietas! Mans nosacījums ir, lai es nejustu, ka man matos vispār kaut kas ir iesmērēts.
Ko saka ražotājs: Barojošs krēms, kas nodrošina sprogām fiksāciju un noturību. Ideāli piemērots sprogām vai cirtām. Bagātināts ar makadamijas riekstu, argana eļļu un proteīniem, krēms baro, atdzīvina un stiprina matus. Tas palīdz noturēt matiem nepieciešamo mitruma līmeni. Pasargā matus no UV un kaitīgās vides ietekmes. Der visiem matu tipiem. Lietošana: nelielu krēma daudzumu uzklāt uz plaukstām, ieklāt mitros matos, veidojot cirtas un žāvējot matus.
Manas domas: Jā, ražotāja apraksts ir ideālā matu līdzekļa cienīgs...Gan jau, ka produkts patiešām ir bagātināts ar vērtīgajiem komponentiem, tomēr, es ar to nevaru sadraudzēties viena iemesla dēļ- es to jūtu matos. Līdzeklis ir lipīgs un, pat nelielu daudzumu ieklājot matos, mani mati palika, ne gluži cieti, bet tādi stīvi un plastmasīgi. Lokas kļūst mazliet izteiktākas, bet nespēju par to priecāties, ja matos ir tā sajūta, ka tie ir ar kaut ko sasmērēti. Pērkot es cerēju, ka šis līdzeklis nebūs kā fiksācijas līdzeklis, bet gan kā leave-in kondicionieris. Tomēr, jau pēc produkta smaržas jūtams, ka tas būs fiksējošs- tam piemīt fiksācijas līdzekļiem raksturīgais aromāts. Ārā šo līdzekli nemetīšu, reizi pa reizei mēģināšu ar to sadraudzēties, bet jaunu noteikti nepirkšu.

Macadamia Healing Oil Treatment- leave-in matu eļļa. Šo eļļu vēlējos izmēģināt tādēļ, ka biju par to dzirdējusi labas atsauksmes, kā arī piesaistīja tas, ka tā satur matiem tik ļoti vērtīgās macadamia un argana eļļas.

Ko saka ražotājs: Macadamia dziedinošā, terapeitiskā eļļa visiem matu tipiem. Īpaši piemērota sausiem un bojātiem matiem. Eļļa acumirklī iesūcas matos, mitrina tos un bagātina ar nepieciešamajām uzturvielām. Tā rezultātā mati kļūst zīdaini gludi, iegūst veselīgu izskatu un dabīgu aizsardzību pret UV starojumu. Matu žāvēšanas laiks samazinās par 40-50%.
Manas domas: Pēc daudzsološā produkta apraksta, mazliet vīlos ieraugot, ka pirmā vietā sastāvā ir silikons. Bet jāsaka, ka silikons ir lielākajā daļā šāda veida produktu un vismaz šajā tas ir vērtīgāks (vismaz tā man gribas domāt produkta cenas dēļ un tā sastāvā esošo eļļu dēļ). Taisnība ir par to, ka samazinās matu žāvēšanas laiks, kas man ir svarīgi. Tas ir izskaidrojams ar to, ka ūdens molekulas tiek aizstātas ar eļļas molekulām. Produktu es lietoju uz matu galiem un jāsaka, ka vizuāli es nekādas diži lielas pārmaiņas neredzu, tomēr var just, ka matu gali kļūst dzīvīgāki. Ļoti patīk produkta smarža, pasakaina, bet šo smaržu nevar aprakstīt īsti, tai ir tāda austrumnieciska nots. Svarīgi, ka eļļa nesatur alkoholu! Kopumā atzīstu šo produktu par labu, protams, biju gaidījusi, ka mani mati uzreiz izskatīsies kā pēc friziera apmeklējuma (kaut kur bija lasīta tāda atsauksme), tomēr šāda veida līdzekļiem parasti rezultāts parādās pēc ilgākas lietošanas.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru