piektdiena, 2014. gada 6. jūnijs

Art Deco Hydra Lip Booster un Collagene Lip Booster

Šodien es parādīšu divus lūpu spīdumus no Art Deco: Hidra lip Booster (attēlā pa labi) un Collagene Lip Booster (attēlā pa kreisi)

Art Deco Collagene Lip Booster

Ražotājs: Apjomu palielinošs lūpu spīdums ar jūras kalogēnu vēl pilnīgākām un mirdzošākām lūpām. Ideāls produkts lupu kopšanai. Tas kopj lūpas, piešķir vieglu toni, izlīdzina un padara tās vizuāli pilnīgākas.
Manas domas: Es pat nezinu, ar ko manas lūpas jūtas labāk- ar ārstniecisko lūpu balzamu, vai ar šo spīdumu. Spīdumam ir ideāla konsistence, tas ir biezs un uz lūpām rada ļoti patīkamu sajūtu. Piekrītu ražotājam, ka lūpas tiek mitrinātas un patiešām ir sajūta, ka tās ar kaut ko tiek piepildītas. Un tas palielina lūpas, ne tikai vizuāli, bet arī pēc sajūtām.
Vienīgais mīnuss ir tas, ka tam izvēlē ir tikai viens tonis- absolūts nude tonītis, kas manas lūpas padara nedaudz bālākas, kā man patiktos. Bet es tad daru tā, ka pa virsu šim spīdumam uzklāju kādu nedaudz spilgtāku lūpukrāsu- tas nemaina patīkamo sajūtu uz lūpām. 
Uz manām lūpām var redzēt, ka lūpas tiek padarītas ļoti gludas, bet kā jau minēju, šis tonis tās padara pārāk blāvas:

 Art Deco Hydra Lip Booster

Ražotājs: Mitrinošs lūpu spīdums ar mitrinošu, izlīdzinošu, apjomu palielinošu, nostiprinošu efektu. Sastāvā esošā hilarounskābe veicina mitrināšanu un palielina apjomu. Stimulē kalogēna un ellastāna sintizēšanos ādā.
Manas domas: Par šo lūpu spīdumu es varu pateikt to, pašu, ko teicu par iepriekšējo- ideāli mitrina, uz lūpām rada foršu sajūtu, ir ļoti noturīgs. Šim pluss ir toņu izvēle, man ir skaists korallīgs tonis (bildē izskatās vairāk uz rozā pusi, nevarēju noķert īsto toni), kas dod tādu veselīgu sārtumu. Tas noteikti nav uzkrītošs, bet gan tāds ļoti maigs. 
Produktiem es lielu plusu lieku ne tikai par saturu, bet arī par kvalitatīvo iepakojumu. Šos lūpu spīdumus es varu īpaši ieteikt tām, kurām lūpas ziemā ir ar tendenci uz sprēgāšanu, šis spīdums ļoti pasargā no ārējās vides iedarbības. Es pati esmu no tiem, kam ziemā lūpas ir liela problēma un šos spīdumus izmēģinot biju sajūsmā- lūpas pārstāja sprēgāt un atkal bija gludas.

Gaišais- Collagene Lip Booster, tumšākais- Hydra Lip Booster


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru