pirmdiena, 2014. gada 9. jūnijs

Gosh Amazing Length'n Build

Gadījās tā, ka šo skropstu tušu es dabūju dāvanā. Droši vien, ka pati sev nekad nepirktu tušu zilā krāsā, jo vienmēr biju uzticīga tikai melnām, bet izrādās, velti, jo zila tuša piestāv manai acu krāsai un izskatās loti harmoniski.



Bet nu par visu pēc kārtas.
Ražotājs par produktu teic sekojošo:
  • Unikāla birstīte, kas atdala skropstas un pārklāj ar tušas kārtiņu, padarot tās biezākas un garākas;
  • Sastāvā esošais pantenols padara skropstas elastīgas, novērš to lūšanu;
  • Satur dabīgo vasku, kas stiprina trauslas un sausas skropstas;
  • Nesatur smaržvielas un parabēnus, piemērota jutīgām acīm un kontaktlēcu lietotājiem;
  • Veido dabīga izskata, mīkstas un nesalipušas skropstas;
Te nu man ir jāpiekrīt ražotājam, ka tuša veido absolūti dabiska izskata skropstas. Es esmu no tām, kas sejā visvairāk izceļ tieši acis un jāatzīst, ka man patīk ļoti garu un kuplu skropstu efekts, tādēļ šī tuša īsti nav man piemērota, lai es to lietotu ikdienā. Tomēr, es to lietoju dienās, kad gribu iegūt ļoti dabiska grima efektu- tādu nekrāsoto skropstu efektu. No ražotāja apraksta ir secināms, ka tuša ir radīta ar mērķi būt ne tikai dekoratīva, bet arī kopjoša un tas ir jūtams to uzklājot- tā nesaveļas kunkuļos, bet ļoti patīkami slīd pāri skropstām. Arī notīrīt to ir ļoti viegli. 
Sākotnēji var sabiedēt tušas spilgtā krāsa, bet uz skropstām tā izskatās pilnīgi citādi- tumši zila. 
Tušai ir klasiskā birstīte, es pati vairāk dodu priekšroku gumijas birstītēm. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru