svētdiena, 2015. gada 8. novembris

Collistar Perfect Wear Foundation

Šis ir mans pirmais pirkums no firmas Collistar. Un jāsaka- diezgan veiksmīgs. Kad meklēju pūdekrēmu, man  galvenais bija tā noturība, jo bija to paredzēts klāt uz vienu ļoti svarīgu pasākumu visas dienas garumā. Tā kā līdzekļi nebija bezizmēra, bet negribējās šoreiz pirkt Drogu produkciju, tad izvēlējos vidējo cenu kategoriju. 

Ražotāja apraksts: Ūdensizturīgs, īpaši noturīga formula, SPF10. Pūderkrēms neatstāj pēdas uz drēbēm, matējošs efekts, ilgnoturīgs. Izveido nemanāmu kārtiņu, izturīgs pret svīšanu. Izlīdzinošs un matējošs.
Aktīvās sastāvdaļas: Koraļļu aļģes ekstrakts, A, B5, E vitamīni, titāna dioksīds.


Līdzeklis pilda savu solījumu un tiešām turas visas dienas garumā, tiesa gan, matējošu efektu es nemanīju, bet tas man netraucē, jo tāpat pa virsu lietoju pūderi. Šis pūderkrēms noteikti ir piemērots sievietēm, kam patīk dabisks izskats ar izlīdzinātu ādas toni, jo photoshopa gludu, matētu ādu tas neuztaisa. Katrā gadījumā - āda izskatās starojoša un veselīga.
Nav taisnība par pēdu neatstāšanu uz drēbēm...Šallītes mēdz nosmērēt.
Produkts ir stikla pudelītē, kas man pats par sevi jau šķiet eleganti, un forši ir tas, ka tas lietojams ar lāpstiņu.


Kopumā varu teikt, ka produkts man patīk. Patīk arī tā konsistence, labi klājas un ir sajūta, ka mitrina un baro ādu. Jūtams, ka tas ādu ne tikai izdaiļo, bet arī kopj. Vērtējums- 8/10.
Aptuvenā cena - 33 EUR.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru