ceturtdiena, 2015. gada 8. janvāris

Jonax higiēniskā lūpu krāsa

Šoreiz pavisam īsi, bet ar labiem atradumiem gribas padalīties. Noteikti ne man vienīgajai ziemā problēma ir sasprēgājušas lūpas. Tomēr jāsaka, ka manējās ir īpaši izvēlīgas, jo lielākā daļā no nopērkamajām higiēniskajām lūpu krāsām man neder, jo tās lūpas nevis baro un mitrina no iekšienes, bet izveido uz lūpām tādu kā aizsargkārtu, plēvi, kas rada vēl nepatīkamāku sajūtu. Līdz šim biju iecienījusi Vichy higiēnisko lūpu krāsu, ko vēl joprojām atzīstu par ideālu manām lūpām, bet pēdējo reizi aptiekā tās vienkārši nebija un es nolēmu izmēģināt šo:


Jāsaka gan, ka uz īpašu efektu necerēju zemās cenas dēļ (1,90 EUR), tomēr jāsaka, ka tas ir ideāls, tikpat labs kā mana iecienītā Vichy higiēniskā lūpu krāsa. Tam ir viegla rozā nokrāsa, tomēr lūpas tas neiekrāso un tam piemīt maiga aveņu smarža. Galvenais ir tas, ka nav tā manis iepriekš pieminētā plēves sajūta uz lūpām, āda jūtas pabarota un mitrināta. 

P.S. Atvainojos, ka bildes ir ievietotas otrādi apgrieztas, ar šo es regulāri cīnos- kaut gan datorā man viņas ir normāli pagrieztas, tomēr ievietojot šeit, nekādi nevar pagriezt pareizā virzienā.:( Varbūt kāds zina, kā to panākt?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru