piektdiena, 2014. gada 11. jūlijs

Britney Spears Fantasy & Midnight Fantasy

Sākšu ar to, ka bez smaržām es nevaru iztikt. Ja neesmu iesmaržojusies, es jūtos tā it kā kaut kas trūktu. Protams, ar to nav domāta smaržu pārmērīga lietošana tā, ka to jūt plašā rādiusā. Bet smaržas pūtiens manā koptēlā ir kā punkts uz "i", citādi ir nepabeigtības sajūta. Man ik pa laikam patīk smaržas pamainīt. 
Šoreiz es pastāstīšu par sev mīļām smaržām- tās ir Britnijas Spīrsas smaržas un šīs vienmēr atrodas manā plauktā.


Britney Spears Fantasy (rozā pudelīte)- šīs smaržas ir ļoti saldas, bet man kā saldo smaržu cienītājai kā reiz. Viņas ir saldas un spēcīgas, tādēļ daudz nevar pūst, jālieto uzmanīgi. Ļoti patīkams, salds aromāts. Pēc konfektēm. Pieļauju, ka daudziem var šķist pārāk saldas, bet man patīk. Vienreiz kaut kā man no rokas uzvēdīja šis aromāts un sākumā nesapratu, kas smaržo pēc tik garšīgām konfektēm, beigās sapratu, ka tās tak manas smaržas :) Katrā gadījumā smaržas ir ļoti meitenīgas un sievišķīgas, bet ne lietišķas, dāmai kostīmiņā nepiestāvēs.

Smaržu apraksts: Aromāta buķete: ziedu - augļu
Sākuma nots: liči, kivi, cidonija
Sirds nots: jasmīns, orhideja, cepumi
Beigu nots: krējuma muskuss, koksne


Britney Spears Midnight Fantasy (zilā pudelīte)- ooo, šīs es vispār dievinu! Viņas ir saldas, bet tajā pašā laikā ar tādu ļoti smalku, noslēpumainu piesitienu. Es pat nezinu, kā lai to apraksta. Smarža nedaudz atgādina ķiršus un vaniļu. Arī šis smaržas ir saldas, bet ne tik, cik Fantasy. 

Smaržu apraksts: Aromāts: ziedu augļu
Sākuma nots: avenes, plūmes, ķirši
Sirds nots: orhideja, frēzija, īriss
Beigu nots: vaniļa, muskuss, ambra

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru